Звіт про звернення громадян за 2016 рік

В Жашківській районній державній адміністрації робота із зверненнями громадян посідає домінуюче місце, оскільки є важливою складовою та пріоритетним напрямком  її діяльності. Районна державна адміністрація проводить цілеспрямовану роботу щодо реалізації вимог Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07 лютого          2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ та інших нормативних актів.

          Питання організації роботи із зверненнями громадян протягом          2016 року двічі 24.02.2016 та 26.10.2016 обговорювались на засіданнях колегій райдержадміністрації  за участю керівників органів виконавчої влади району, підприємств, установ та організацій, органів місцевого самоврядування та засобів масової інформації району.   

За результатами колегій прийнято  протокольні  доручення                    від 24.02.2016 № 1 та  від 26.10.2016 № 8.

В районній державній адміністрації,  її структурних підрозділах,  інших органах виконавчої влади району, органах місцевого самоврядування створено належні умови для реалізації громадянами їх права на особисте звернення. Згідно графіків, затверджених розпорядженням райдержадміністрації, які оприлюднені у всіх приміщеннях органів виконавчої влади району та місцевого самоврядування, засобах масової інформації забезпечено проведення особистого прийому громадян у робочий та позаробочий час, вихідні дні, за місцем проживання і роботи громадян. Звертаючись, люди одержують можливу допомогу, консультації, відповіді на питання, що порушуються та роз’яснення щодо порядку їх вирішення згідно з вимогами чинного законодавства.

         В районній державній адміністрації виконавська дисципліна щодо розгляду звернень громадян  перебуває на належному рівні. Контролюється не тільки дотримання термінів розгляду, а й надання обґрунтованих та повних відповідей, їх відповідність  вимогам діловодства та етики.

Протягом  2016  року на розгляд до районної державної адміністрації надійшло 438  звернень громадян (2015 –  132,),  з них 376 (2015 - 65) письмових, в тому числі з обласного контактного центру надійшло               298 звернень громадян (2015 – 191)    та   62   звернення  розглянуто  на  особистих  прийомах (2015 - 67). 

Станом на 01.01.2017 на розгляд до райдержадміністрації надійшло       357  звернень громадян з органів влади вищого рівня (2015 – 236). з них 16 звернень надійшло від громадянки Новохатько  Г.П., жительки м.Жашків, 6 звернень від Ласкучера І.В.,  жителя с.Острожани,  5 звернень,  які відносяться до громадян, що постійно звертаються до районної державної адміністрації, органів влади вищого рівня та засобів масової інформації з тих чи інших питань, незважаючи на неодноразові роз’яснення.

На всі запитання, порушені у зверненнях, заявникам надано вичерпні, аргументовані, ґрунтовні відповіді щодо можливих шляхів вирішення порушених питань, а в разі неможливості задоволення вимог громадян надавались консультації, детальні роз’яснення.

         Слід зазначити, що у районі є ряд проблемних питань, що породжують  звернення громадян, в тому числі через вищестоящі органи влади, повне вирішення яких не завжди можливе на районному рівні. В більшості випадків спори, з приводу яких звертаються громадяни можливо вирішити лише в судовому порядку, про що їм надано роз’яснення.

Кількість звернень громадян, які були надіслані до Адміністрації Президента України та Секретаріату Кабінету Міністрів України протягом 2016 року у порівнянні з відповідним періодом 2015 року збільшилась:       2016 рік – 14  і  13 відповідно,  2015 рік – 11 і 8 відповідно, до Апарату Верховної Ради України протягом 2016 року надійшло 1 звернення громадян (2015 – 4), до ОДА за звітний період 2016 року надійшло 22 звернень (2015 - 14), Міністерства регіонального розвитку  та будівництва – 3 (2015 - 0),  Міністерства соціальної політики – 1 (2015 - 0), Державної санітарної епідеміологічної служби України - 1 (2015 - 0),  Генеральної Прокуратури України – 2 (2015 – 2), Міністерства екології та природних ресурсів України – 2 (2015 - 0), на Урядову гарячу лінію звернулось 298 громадян (2015 – 191). Конституційним правом на звернення скористалось 1272 громадяни,  порушено 447  питань.  Усі звернення розглянуто у встановлені чинним законодавством терміни, 172 звернення громадян задоволено.       

У 2016 році на розгляд до райдержадміністрації надійшло                     13 колективних звернень  проти 9 у 2015 році.

Питання, які порушували заявники у своїх зверненнях стосувались ремонту доріг, правомірності  функціонування   сміттєзвалищ, заборони ведення стихійної торгівлі  по вул.Захисників Вітчизни м.Жашків, діяльності закладів освіти, а саме: відновлення навчального процесу у Сабадаській ЗОШ І-ІІ ступенів, реорганізація Леміщиської ЗОШ І-ІІ ступенів.

На всі звернення надані компетентні письмові відповіді, рекомендації для недопущення їх виникнення в майбутньому. Повторних звернень протягом звітного періоду 2016 року, як і в минулих роках до райдержадміністрації не надходило (2015 - 0).

        З метою зменшення кількості звернень громадян до вищестоящих органів влади та керівництва райдержадміністрації, жителям району щоденно надаються консультації з найрізноманітніших питань в структурних підрозділах райдержадміністрації.

    Працівниками загального відділу та юридичного сектору апарату райдержадміністрації щоденно проводиться консультативний прийом відвідувачів, надаються детальні роз’яснення деяких питань, що є в компетенції спеціалістів, щоб жоден громадянин не залишився поза увагою наодинці зі своїми проблемами.

        Проте, окремі жителі району постійно та неодноразово звертаються з одним і тим же питанням як до органів місцевого самоврядування, так і до вищестоящих органів влади, не дочекавшись вирішення проблеми по суті.

Як свідчить аналіз звернень на першому місці за кількістю перебували питання соціального захисту 280 (2015 – 37);

на другому місці питання аграрної політики –– 47 (2015 – 35);

      на третьому місці перебували  питання  комунального господарства 39 (2015 – 14);

      на четвертому місці питання екології та природніх ресурсів – 15      (2015 – 9);

      на п’ятому місці           питання освіти – 11 (2015 -5);

      на шостому місці питання праці і заробітної плати, транспорту та зв’язку – 5;

      на сьомому місці питання охорони здоров’я  - 4 (2015 – 12).

         Кількість звернень, що надійшли на розгляд до виконавчих комітетів сільських рад району свідчить про їх збільшення. Так, протягом  2016 року ними було розглянуто 1247 (2015 1174) звернень, що на 73 звернення більше у порівнянні з відповідним періодом 2015 року, з них письмових звернень розглянуто 126 (2015 94) та 1121 ( 2015 – 1080) розглянуто на особистих прийомах. Актуальними питаннями залишаються питання соціального захисту населення, аграрної політики, комунального господарства, житлової політики, забезпечення законності та охорони правопорядку, праці і заробітної плати.

          По кількості звернень громадян до райдержадміністрації найчастіше звертались жителі таких сіл, як Червоний Кут (30), Вороне (23), Скибин (18), Острожани (15), Тетерівка та Шуляки (140, Безпечна, Бузівка та Пугачівка (11), Нагірна, Охматів, та Тинівка (9), Конела та Тихий Хутір (8), Леміщиха (7), Нова Гребля та Соколівка (6), Баштечки, Конельська Попівка та Литвинівка (5), Павлівка, Сабадаш та Сорокотяга (4), Житники (3).

          Найменше звернень надходило від мешканців сіл Зелений Ріг, Конельські Хутори, Кривчунка, Королівка.

Від жителів сіл Вільшанка, Марійка, Олександрівка, Хижня до райдержадміністрації взагалі не надходило звернень.

Слід зазначити, що більшість питань, з якими звертались громадяни до райдержадміністрації відносились до компетенції міської та сільських рад, які необхідно вирішувати на місцях.

До райдержадміністрації зі своїми проблемами звертаються переважно найменш захищені верстви населення, а саме: 45 (2015 – 29) звернулось інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів, 74 (2015 5) громадяни з багатодітних сімей, одиноких матерів.

 

          Особлива увага в райдержадміністрації приділяється розгляду звернень громадян, які мають заслуги перед Україною, зокрема „Мати – героїня“, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України та беруться на особистий контроль головою райдержадміністрації і розглядаються першочергово. Станом на 01.01.2017 до райдержадміністрації надійшло 8 звернень інвалідів та учасників  Великої Вітчизняної війни. Кожне звернення розглянуто особисто керівництвом райдержадміністрації.

  На виконання районної комплексної програми „Турбота“ на                 2015-2020 роки, затвердженої рішенням районної ради від  27.01.2015           № 34-1/VI, проводиться виплата стипендій 32 особам з числа інвалідів війни та учасників бойових дій, яким виповнилось 90 і більше років, по 200 грн. кожному щомісяця та стипендія 4 членам сімей загиблих ветеранів війни (воїнів – інтернаціоналістів) по 200 грн. щомісяця.

Одноразову матеріальну допомогу за кошти районного бюджету отримали        369 сімей  на суму 686,8 тис.грн., зокрема:

1 сім’я учасника АТО на ремонт будинку після пожежі в сумі 50,0 тис.грн.;

2 сім’ї  учасників АТО (по 3,6 тис.грн.)  - 7,2 тис.грн.,

21 учасник АТО (по 500 грн.) - 10,5 тис грн.

2 сім’ї загиблих воїнів – інтернаціоналістів (афганців) (по 1,0 тис.грн.) –                2,0 тис.грн.;

2 сім’ї загиблих учасників АТО (по 10,0 тис.грн.) – 20,0 тис.грн.;

30 осіб постраждалих внаслідок ЧАЕС (по 200 грн.)  - 6,0 тис.грн.;

10 інвалідів Великої Вітчизняної війни (по 200 грн.) - 2,0 тис.грн.;

19 онкохворих – 19,0 тис.грн.;

згідно рішення сесії районної ради отримали допомогу на лікування 5 осіб, зокрема:   член сім’ї загиблого учасника АТО – 5,0 тис.грн.,

інвалід Великої Вітчизняної війни -5,0 тис.грн.,

інвалід загального захворювання – 4,0 тис.грн.,

малозабезпечена особа – 5,0 тис.грн.,

     малозабезпечена особа – 15,0 тис.грн.;

виконавчими комітетами сільських рад надано допомогу 130 сім’ям учасників антитерористичної операції на суму 409,6 тис.грн., міської ради - 146 сім’ям, які потрапили в скрутне матеріальне становище на суму            126,3 тис.грн., в т.ч. 25 сім’ям учасників антитерористичної операції на суму 15,2 тис.грн.

Оздоровлено за кошти районного бюджету 2 учасники антитерористичної операції спільно з дружинами  на суму 12,912 тис. грн., за рахунок співфінансування (50% - кошти районного бюджету, 50% - кошти державного бюджету) 4 учасники АТО на суму 20,0 тис.грн.

За кошти державного бюджету в санаторіях Міністерства соціальної політики України, інших міжвідомчих санаторіях оздоровлено 57 осіб, зокрема: 8 учасників бойових дій (в тому числі 5 учасників АТО), 6 інвалідів війни, 22 інваліди загального захворювання, 3 інваліди з дитинства, 25 осіб потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 7 учасників антитерористичної операції, учасників бойових дій, пройшли психологічну реабілітацію, четверо з яких в ТОВ „Санаторій „Феофанія“ та один в ДП „Південь-Курорт-Сервіс“ санаторій „Орізонт“.

        Нажаль задовольнити повністю потреби жителів району немає можливості. Хід розгляду таких звернень перебуває на контролі в районній державній адміністрації.

Разом з тим це вимагає підвищення відповідальності посадових і службових осіб, яким доручено розгляд даних звернень, за виконання покладених обов’язків, бо у своїх зверненнях громадяни сподіваються, що влада їх почує і забезпечить вжиття вичерпних заходів для вирішення проблемних питань.  

За 2016 рік проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та 12 днів контролю, в рамках яких  здійснювались перевірки стану виконання доручень керівників облдержадміністрації та  райдержадміністрації. Порушень щодо розгляду звернень органами виконавчої влади району не виявлено. Усі звернення розглянуті згідно з вимогами чинного законодавства.

       З метою контролю за станом роботи по розгляду звернень громадян в сільських та міській радах, структурних підрозділах райдержадміністрації   та надання їм практичної і методичної допомоги протягом 2016 року здійснено перевірки у 11 структурних підрозділах райдержадміністрації,                       12 виконавчих комітетах сільських рад,  дані рекомендації по усуненню недоліків, виявлених під час перевірок.

        Звернень громадян, у яких порушувались питання роботи органів виконавчої влади району не надходило.  

       Протягом 2016 року року забезпечувалось звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, інших органів виконавчої влади району на апаратних нарадах, де заслухано 11 звітів керівників  щодо роботи із зверненнями громадян.

         У цілому слід зазначити, що структурні підрозділи райдержадміністрації, інші органи виконавчої влади в районі, виконавчі комітети міської та сільських рад стали більше уваги приділяти питанням роботи зі зверненнями громадян, більш кваліфіковано готувати матеріали за наслідками їх розгляду.

      В районній державні адміністрації систематично проводиться щомісячний, щоквартальний аналіз та узагальнення звернень громадян для з'ясування причин, що їх породжують.

      Питання роботи із зверненнями громадян щоквартально висвітлюється у засобах масової інформації району та на веб-сайті райдержадміністрації.

          Питання роботи із зверненнями громадян перебувають на постійному контролі в райдержадміністрації, вживаються відповідні заходи щодо удосконалення цієї роботи

        Таким чином, стан роботи із зверненнями громадян дозволяє зробити висновок, що умови, за яких громадяни мають можливість вирішувати нагальні та наболілі питання особистого та громадського значення, в районі створені. Натомість сучасний рівень суспільного та економічного розвитку вимагає подальшого посилення уваги щодо забезпечення органами влади всіх рівнів реалізації законних прав громадян, створення необхідних умов для того, щоб людина мала гарантію забезпечення та захисту своїх прав, зокрема, конституційного права на звернення.

Відповідно до розділу 2 ст. 20 Закону України "Про звернення громадян":

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Інформація про  підсумки проведеної роботи згідно з вимогами Указу Президента України від 07.02.2008 №109  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

В Жашківській районній державній адміністрації робота із зверненнями громадян посідає домінуюче місце, оскільки є важливою складовою та пріоритетним напрямком  її діяльності. Районна державна адміністрація проводить цілеспрямовану роботу щодо реалізації вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.

Реалізуючи вимоги вищезазначених законодавчих актів, систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня цієї роботи, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до державних органів влади, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень. Також вживаються заходи щодо покращення ґрунтовного розгляду питань, які порушують громадяни, та усунення причин, що породжують звернення.

Питання організації роботи із зверненнями громадян протягом 2015 року двічі 27.01.2015 та 28.10.2015 обговорювались на засіданнях колегій райдержадміністрації  за участю керівників органів виконавчої влади району, підприємств, установ та організацій, органів місцевого самоврядування та засобів масової інформації району.   

За результатами колегій прийнято  протокольні  доручення від 27.01.2015 №1 та  від 28.10.2015 №10.

В районній державній адміністрації,  її структурних підрозділах,  інших органах виконавчої влади району, органах місцевого самоврядування створено належні умови для реалізації громадянами їх права на особисте звернення. Згідно графіків, затверджених розпорядженням райдержадміністрації, які оприлюднені у всіх приміщеннях органів виконавчої влади району та місцевого самоврядування, засобах масової інформації забезпечено проведення особистого прийому громадян у робочий та позаробочий час, вихідні дні, за місцем проживання і роботи громадян. Звертаючись, люди одержують можливу допомогу, консультації, відповіді на питання, що порушуються та роз’яснення щодо порядку їх вирішення згідно з вимогами чинного законодавства.

         У визначені графіками дні в райдержадміністрації, структурних підрозділах, інших органах виконавчої влади району працює прямий телефонний зв’язок з населенням району “Гаряча лінія ”, яким протягом   2015 року скористалось 8 (2014 – 6) громадян, інформація про проведення “гарячих ліній” щотижнево оприлюднюється у районній газеті “Жашківщина”, розміщується на інформаційному стенді в райдержадміністрації.

Протягом звітного періоду 2015 року на розгляд до райдержадміністрації надійшло 191 (2014 - 107)  звернення    жителів району, які надійшли із Соціального контактного центру (Урядова гаряча лінія).

         В районній державній адміністрації виконавська дисципліна щодо розгляду звернень громадян  перебуває на належному рівні. Контролюється не тільки дотримання термінів розгляду, а й надання обґрунтованих та повних відповідей, їх відповідність  вимогам діловодства та етики.

Протягом  2015  року на розгляд до районної державної адміністрації надійшло 132 звернення громадян (у порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість звернень громадян значно збільшилась  на 40, 2014 –  92),  з них 65 (+16 ,  2014 - 49) письмових   та   67   звернень  розглянуто  на  особистих  прийомах (+ 24, 2014 - 43). 

Протягом 2015  року на розгляд до райдержадміністрації надійшло 45  звернень громадян з органів влади вищого рівня (2014 40).

Кількість звернень громадян, які були надіслані до Адміністрації Президента України та Секретаріату Кабінету Міністрів України протягом 2015 року у порівнянні з відповідним періодом 2014 року збільшилась : 2015 рік – 11  і  8 відповідно,  2014 рік – 6 і 9 віповідно, до Апарату Верховної Ради України станом на 01.01.2015 надійшло 4  звернення громадян (2014- 2), до ОДА за звітний період 2015 року надійшло 14 звернень (2014 – 33), до Генеральної Прокуратури України – 2, до редакцій газет - 2 звернення (2014 - 1).  Конституційним правом на звернення скористалось 579  громадян,  порушено 143  питання.  Усі звернення розглянуто у встановлені чинним законодавством терміни, 35 звернень громадян задоволено.

         Протягом року в райдержадміністрації продовжували працювати   «Телефон довіри» та «Скринька довіри», що дає можливість мешканцям району надавати свої пропозиції та зауваження щодо діяльності органів влади району.

У 2015 році на розгляд до райдержадміністрації надійшло 9 колективних звернень  проти 8 у 2014 році.

Аналіз колективних звернень свідчить, що найбільша кількість громадян, які підписалися під такими зверненнями, порушували питання щодо відновлення роботи ТОВ «ВІГ - Жашківський  цукровий завод», діяльності” закладів освіти, забезпечення майновими паями, транспортного сполучення, екології. На всі звернення надані компетентні письмові відповіді, рекомендації для недопущення їх виникнення в майбутньому. Повторних звернень протягом звітного періоду 2015 року, як і в минулих роках до райдержадміністрації не надходило (2014 - 0). 

Як свідчить аналіз звернень на першому місці за кількістю перебували питання соціального захисту – 37 (2014 – 14);

на другому місці питання аграрної політики –– 35 (2014 – 24);

      на третьому місці перебували  питання  комунального господарства 14 (2014 – 5);

      на четвертому місці питання охорони здоров'я  – 12 ( 2014 – 5);

      на п’ятому місці  питання екології та природніх ресурсів – 9 (2014 – 8);

      на шостому місці питання житлової політики, сім'ї та освіти – 5.

        Особлива увага в райдержадміністрації приділяється розгляду звернень громадян, які мають заслуги перед Україною, зокрема «Мати - героїня», інвалідів ВВв, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України та беруться на особистий контроль головою райдержадміністрації і розглядаються першочергово. Станом на 01.01.2016  до райдержадміністрації надійшло 7 звернень інвалідів та учасників  ВВв та. Кожне звернення розглянуто особисто керівництвом райдержадміністрації.

На виконання постанов КМУ № 505 від 01.10.2014 «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» та № 509 від 01.10.2014 «Про запровадження обліку осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції» в управлінні соціального захисту населення запроваджено облік переміщених осіб та надання їм грошової допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг. Проводиться роз’яснювальна робота серед населення з питань надання допомоги переміщеним особам. Станом на 31.12.2015 обліковані як переміщені особи 195 сімей (315 осіб), яким призначено грошову допомогу. Виплачено допомогу на суму 1 574,6 тис.грн. За місцем фактичного проживання отримують різні види державної допомоги 22 сім’ї (14 - з Донеччини, 6 -з Луганщини, 2- з Криму).

  На виконання районної комплексної програми «Турбота» на 2015-2020 роки, затверджена рішенням районної ради від  27.01.2015 № 34-1/VI проводиться виплата стипендій 25 особам з числа інвалідів війни та учасників бойових дій, яким виповнилось 90 і більше років, по 100 грн. кожному щомісяця та стипендія 4 членам сімей загиблих ветеранів війни (воїнів – інтернаціоналістів) по 100 грн. щомісяця.

  Одноразову матеріальну допомогу за кошти районного бюджету отримали 318 сімей  на суму 854,0 тис.грн., зокрема:

6 сімей загиблих учасників АТО  – 55,0 тис.грн.,

7 сімей  поранених військовослужбовців учасників АТО – 25,2 тис.грн.,

204 сім’ї  учасників АТО та мобілізованих військовослужбовців – 722,5тис.грн.;

2 члени сімей загиблих ветеранів війни (воїнів – інтернаціоналістів)- 2,0 тис.грн.;

9 сімей тимчасово переміщених осіб зі Сходу України та Криму – 4,5 тис.грн.;

20 осіб постраждалих внаслідок ЧАЕС - 4,0 тис.грн.;

10 інвалідів ВВв- 2,0 тис.грн.;

12 малозабезпечених сімей– 5,0 тис.грн.;

32 особи з інвалідністю – 16,2 тис грн., з них: 9 інвалідів І групи, 16 -ІІ групи, 7-ІІІ групи – 16,2 тис.грн;

15 онкохворих – 14,0 тис.грн.

За кошти районного бюджету закуплено послуги з оздоровлення на термін з 14.10 по 03.11.2015 для 2 учасників антитерористичної  операції та 1 учасника антитерористичної  операції спільно з дужиною на термін з 10.12 по 21.12.2015 в санаторії Хмільник.

В санаторіях Міністерства соціальної політики України, інших міжвідомчих санаторіях оздоровлено 4 учасника бойових дій (в т.ч.1 уч.АТО), 6 інвалідів війни, 1 учасника війни, 20 інвалідів загального захворювання, 5 інвалідів з дитинства, 23 учасники ліквідації аварії на ЧАЕС, 1 учасника бойових дій, що приймав участь в антитерористичній операції.

Встановлено: статус інваліда війни 11 особам, члена сім’ї загиблого 18 особам; підтверджено: статус учасника війни 8 особам, члена сім’ї загиблого  3 особам; видано: 3 довідки для підтвердження статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, 1 дублікат посвідчення інваліда війни, 1 дублікат посвідчення учасника війни, вкладку про зміну групи інвадності 4 інвалідам війни.

За 2015 рік проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та 12 днів контролю, в рамках яких  здійснювались перевірки стану виконання доручень керівників облдержадміністрації та  райдержадміністрації. Порушень щодо розгляду звернень органами виконавчої влади району не виявлено. Усі звернення розглянуті згідно з вимогами чинного законодавства.

       З метою контролю за станом роботи по розгляду звернень громадян в сільських та міській радах, структурних підрозділах райдержадміністрації   та надання їм практичної і методичної допомоги протягом 2015 року здійснено перевірки у  11 структурних підрозділах райдержадміністрації,  12 виконавчих комітетах сільських рад,  дані рекомендації по усуненню недоліків, виявлених під час перевірки.

        Звернень громадян, у яких порушувались питання роботи органів виконавчої влади району не надходило.  

       Протягом року забезпечувалось звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, інших органів виконавчої влади району на апаратних нарадах, де протягом 2015 року заслухано 11 звітів керівників  щодо роботи із зверненнями громадян.

    Питання роботи із зверненнями громадян щоквартально  висвітлюється у засобах масової інформації району,  у районній газеті «Жашківщина» опубліковуються квартальні та річні звіти про роботу із зверненнями громадян. 

    Матеріали про роботу із зверненнями громадян щоквартально подаються сектору з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату райдержадміністрації для розміщення їх на сторінках інформаційного вісника облдержадміністрації та веб-сайті райдержадміністрації.

       Максимальне вирішення проблем громадян на місцях, зменшення кількості звернень до органів влади вищого рівня є першочерговим завданням роботи районної державної адміністрації, керівників її структурних підрозділів, інших органів виконавчої влади району, виконкомів міської та сільських рад.

   Районна державна адміністрація спрямовувала і надалі буде спрямовувати свою роботу на забезпечення громадянами їх конституційного права на звернення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

       Виконання законодавства по роботі зі зверненнями громадян і надалі займатиме провідне місце в діяльності райдержадміністрації, виконавчих комітетах міської та сільських рад, вживатимуться відповідні заходи щодо її удосконалення.

 

 

Голова районної

державної адміністрації                                                 С.Ф.Бойко

Закон України Про звернення громадян.doc
Microsoft Word документ 100.0 KB
Указ №109.doc
Microsoft Word документ 53.0 KB