оголошення про конкурс

економіка 29.06.2017.pdf
Adobe Acrobat документ 51.8 KB

Додаток

до розпорядження районної    

  державної адміністрації

01.06.2017  №  105-к

 

УМОВИ 
проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» –

головного спеціаліста відділу економічного розвитку, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Жашківської районної державної адміністрації

 

Черкаська обл., м. Жашків, вул.Захисників України, 19, (04747) 6-11-74

Загальні умови

Посадові обов’язки

 

брати участь у реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства, готувати пропозиції до програм соціально-економічного розвитку та проекту бюджету району;

здійснювати контроль за станом експлуатації та утримання житлового фонду і об’єктів комунального господарства незалежно від форм власності;

брати участь у розробці проектів благоустрою населених пунктів;

сприяти здійсненню заходів щодо залучення інвестицій та міжнародних грантів на розвиток житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу у сфері енергоефективності та енергозбереження;

брати участь у розробленні регіональних і місцевих програм підвищення енергоефективності та енергозбереження.

Виконання інших повноважень згідно з актами законодавства та положенням про відділ

 

 

 

Умови оплати праці

 

розмір посадового окладу згідно зі штатним розписом – 3 200,00 грн.

Інші надбавки, доплати та премії визначаються законом України «Про державну службу»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

на час відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

1) копія паспорта громадянина України;

 

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

 

3) письмова заява, в якій повідомляється, що не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надається згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно кандидата відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

 

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

 

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

 

6) висвітлення електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

 

7) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

 

Строк подачі документів: до  23.06.2017 включно.

Дата, час і місце проведення конкурсу

29.06.2017

10 год. 00 хв.

19201 м. Жашків, вул. Захисників України, 19  (адмінприміщення Жашківської РДА)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Шеремет Ліна Петрівна,  (04747)6-11-74

vokrrda@ukr.net

Вимоги до професійної компетентності*

Загальні вимоги**

1.

Освіта

ступінь вищої освіти -

молодший бакалавр, бакалавр

2.

Досвід роботи

не потребує

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги***

1.

Освіта

-

2.

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про місцеві державні адміністрації», Закон України «Про запобігання корупції»

3.

Професійні чи технічні знання

відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

4.

Спеціальний досвід роботи

-

5.

Знання сучасних

 

інформаційних технологій

досвід роботи з офісним пакетом  

 

Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет

6.

Особистісні якості

креативність, ініціативність, уважність.

 

       

 

 

Перший заступник голови

районної державної адміністрації                                          Ю. В. Барабаш

 

 

 

 

* У разі оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади категорії “А” зазначаються відомості відповідно до затвердженої постановою Кабінету Міністрів України Типової вимоги до професійної компетентності на відповідну посаду державної служби.

** Зазначаються відповідно до частини другої статті 20 Закону України “Про державну службу”. 
*** Визначаються суб’єктом призначення з урахуванням вимог спеціальних законів, що регулюють діяльність відповідного державного органу, в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, та з урахуванням вимог посадових інструкцій.

 

 

Увага, неприбутковим організаціям!

 Головне територіальне управління юстиції у Черкаській області повідомляє :

До 1 липня 2017 року неприбуткові організації мають привести свої установчі документи у відповідність до вимог Податкового кодексу України.

Законом України від 21 грудня 2016 року №1797 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» до 1 липня 2017 року продовжено термін для приведення неприбутковими організаціями установчих документів до вимог Податкового кодексу України.

Неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій, що відповідають вимогам пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України, включаються органами фіскальної служби до нового реєстру неприбуткових установ та організацій.

Неприбуткові підприємства, установи та організації, що не відповідають вимогам статті 133.4 Податкового кодексу України, з метою включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій, зобов’язані до 1 липня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність із нормами Кодексу та у цей самий строк подати копії таких документів до органів фіскальної служби.

 

Установи та організації,що не привели свої установчі документи у відповідність із нормами  Податкового кодексу України, після 1 липня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.  

Розпорядження РДА від 12.05.2017 №89-к.p
Adobe Acrobat документ 85.5 KB

Додаток

до розпорядження районної     

  державної адміністрації

12.05. 2017  №  89-к

 

УМОВИ 
проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» –

провідного спеціаліста відділу освіти Жашківської районної державної адміністрації

 

Черкаська обл., м. Жашків, вул.Захисників України, 19, (04747) 6-11-74

Загальні умови

Посадові обов’язки

 

брати участь у роботі по оформленню господарських договорів, готувати висновки про їх правомочність;

розробляти проекти колективних договорів;

представляти інтереси відділу освіти у суді;

готувати обґрунтовані відповіді на претензії, заяви, скарги;

працювати в системі державних електронних закупівель;

здійснювати облік військовозобов′язаних і призовників та бронювати військовозобов′язаних відділу освіти.

Виконання інших повноважень згідно з актами законодавства та положенням про відділ

Умови оплати праці

розмір посадового окладу згідно зі штатним розписом – 2 649,00 грн.

Інші надбавки, доплати та премії визначаються законом України «Про державну службу»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

на постійній основі

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

1) копія паспорта громадянина України;

 

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

 

3) письмова заява, в якій повідомляється, що не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надається згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно кандидата відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

 

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

 

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

 

6) висвітлення електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

 

7) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Строк подачі документів: до  02.06.2017 включно.

Дата, час і місце проведення конкурсу

08.06.2017

10 год. 00 хв.

19201 м. Жашків, вул. Захисників України, 19  (адмінприміщення Жашківської РДА)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Шеремет Ліна Петрівна,  (04747)6-11-74

vokrrda@ukr.net

Вимоги до професійної компетентності*

Загальні вимоги**

1.

Освіта

ступінь вищої освіти -

молодший бакалавра, бакалавр

2.

Досвід роботи

не потребує

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги***

1.

Освіта

-

2.

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про місцеві державні адміністрації», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про освіту»,

3.

Професійні чи технічні знання

відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

4.

Спеціальний досвід роботи

-

5.

Знання сучасних

інформаційних технологій

досвід роботи з офісним пакетом   Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет

6.

Особистісні якості

відповідальність, системність і самостійність в роботі, креативність та ініціативність.

 

       

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                   А. П. Врочинська

 

* У разі оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади категорії “А” зазначаються відомості відповідно до затвердженої постановою Кабінету Міністрів України Типової вимоги до професійної компетентності на відповідну посаду державної служби.

 

** Зазначаються відповідно до частини другої статті 20 Закону України “Про державну службу”. 
*** Визначаються суб’єктом призначення з урахуванням вимог спеціальних законів, що регулюють діяльність відповідного державного органу, в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, та з урахуванням вимог посадових інструкцій.

Розпорядження РДА від 12.05.2017 №88-к.p
Adobe Acrobat документ 87.7 KB

Додаток

до розпорядження районної     

   державної адміністрації

12.05. 2017  №  88-к

 

УМОВИ 
проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» –

заступника начальника управління - начальника відділу фінансів бюджетної сфери та місцевих бюджетів фінансового управління Жашківської районної державної адміністрації

 

Черкаська обл., м. Жашків, вул.Захисників України, 19, (04747) 6-11-74

Загальні умови

Посадові обов’язки

 

організовувати роботу, пов’язану із складанням проекту районного бюджету;

розглядати баланси, звіти про виконання місцевих бюджетів;

приймати рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту місцевого бюджету перед поданням його на розгляд відповідної місцевої державної адміністрації;

перевіряти правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з районного бюджету;

готувати та подавати районній раді офіційні висновки для прийняття рішень про внесення змін до районного бюджету.

Виконання інших повноважень згідно з актами законодавства та положенням про управління

Умови оплати праці

розмір посадового окладу згідно зі штатним розписом – 4 400,00 грн.

Інші надбавки, доплати та премії визначаються законом України «Про державну службу»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

на постійній основі

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

1) копія паспорта громадянина України;

 

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

 

3) письмова заява, в якій повідомляється, що не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надається згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно кандидата відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

 

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

 

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

 

6) висвітлення електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

 

7) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

 

Строк подачі документів: до  02.06.2017 включно.

Дата, час і місце проведення конкурсу

09.06.2017

14 год. 00 хв.

19201 м. Жашків, вул. Захисників України, 19  (адмінприміщення Жашківської РДА)

 

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 

 

 

Шеремет Ліна Петрівна,  (04747)6-11-74

vokrrda@ukr.net

Вимоги до професійної компетентності*

Загальні вимоги**

1.

Освіта

ступінь вищої освіти -

спеціаліст, магістр (у разі, коли особа здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV „Прикінцеві та перехідні положення“ Закону України „Про вищу освіту“, така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра)

2.

Досвід роботи

на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги***

1.

Освіта

-

2.

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про місцеві державні адміністрації», Закон України «Про запобігання корупції», Бюджетний кодекс України

3.

Професійні чи технічні знання

знання практики застосування чинного законодавства;

знання принципів прогнозування та планування соціального розвитку територій;

знання менеджменту установ та організацій;

знання порядку підготовки проектів документів, ведення діловодства, здійснення контролю та організації виконання документів;

знання організації планування і виконання бюджетного процесу.

4.

Спеціальний досвід роботи

-

5.

Знання сучасних

інформаційних технологій

досвід роботи з офісним пакетом   Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет

6.

Особистісні якості

аналітичні здібності;

дипломатичність та гнучкість; орієнтація на обслуговування.

 

       

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                       А. П. Врочинська

 

 

* У разі оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади категорії “А” зазначаються відомості відповідно до затвердженої постановою Кабінету Міністрів України Типової вимоги до професійної компетентності на відповідну посаду державної служби.

 

** Зазначаються відповідно до частини другої статті 20 Закону України “Про державну службу”. 
*** Визначаються суб’єктом призначення з урахуванням вимог спеціальних законів, що регулюють діяльність відповідного державного органу, в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, та з урахуванням вимог посадових інструкцій.

Розпорядження РДА від 12.05.2017 №87-к.p
Adobe Acrobat документ 50.0 KB

Додаток

до розпорядження районної     

  державної адміністрації

12.05. 2017  № 87-к

 

УМОВИ 
проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» –

головного спеціаліста сектору з питань інформаційної діяльності, зв’язків з громадськістю апарату Жашківської районної державної адміністрації

 

Черкаська обл., м. Жашків, вул.Захисників України, 19, (04747) 6-11-74

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

 

забезпечувати поновлення інформаційних матеріалів для веб-сайту облдержадміністрації, райдержадміністрації;

збирати, систематизувати та аналізувати інформацію про громадські, релігійні та політичні організації, що діють на території району;

готувати прес-релізи для засобів масової інформації, вітання та звернення керівників органів виконавчої влади з нагоди державних свят та пам’ятних дат;

розміщувати на веб-сайті райдержадміністрації матеріали, підготовлені керівниками структурних підрозділів та інших органів виконавчої влади в районі;

забезпечувати роботу щодо доступу до публічної інформації в райдержадміністрації.

Виконання інших повноважень згідно з актами законодавства та положенням про сектор.

 

Умови оплати праці

 

розмір посадового окладу згідно зі штатним розписом – 3 200,00 грн.

Інші надбавки, доплати та премії визначаються законом України «Про державну службу»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

на час відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

1) копія паспорта громадянина України;

 

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

 

3) письмова заява, в якій повідомляється, що не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надається згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно кандидата відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

 

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

 

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

 

6) висвітлення електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції;

 

7) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

 

Строк подачі документів: до  02.06.2017 включно

 

Дата, час і місце проведення конкурсу

 

09.06.2017

10 год. 00 хв.

19201 м. Жашків, вул. Захисників України, 19  (адмінприміщення Жашківської РДА)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 

Шеремет Ліна Петрівна,  (04747)6-11-74

vokrrda@ukr.net

Вимоги до професійної компетентності*

Загальні вимоги**

1.

Освіта

ступінь вищої освіти -

молодший бакалавр, бакалавр

2.

Досвід роботи

не потребує

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги***

1.

Освіта

-

2.

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про місцеві державні адміністрації», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про доступ до публічної інформації»

3.

Професійні чи технічні знання

відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

4.

Спеціальний досвід роботи

-

 

 

5.

 

 

Знання сучасних

інформаційних технологій

 

 

досвід роботи з офісним пакетом   Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет

6.

Особистісні якості

відповідальність, системність і самостійність в роботі, креативність та ініціативність.

                                                 

       

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації                                                       А. П. Врочинська

 

 

* У разі оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади категорії “А” зазначаються відомості відповідно до затвердженої постановою Кабінету Міністрів України Типової вимоги до професійної компетентності на відповідну посаду державної служби.

 

** Зазначаються відповідно до частини другої статті 20 Закону України “Про державну службу”. 
*** Визначаються суб’єктом призначення з урахуванням вимог спеціальних законів, що регулюють діяльність відповідного державного органу, в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, та з урахуванням вимог посадових інструкцій.

До відома!

Жашківська районна рада інформує, що 11.04.2017 відбувся конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального підприємства «Енергія росту» Жашківської районної ради».

За результатами конкурсу рекомендовано кандидатуру Ігнатчука Богдана Олександровича для внесення на розгляд сесії Жашківської районної ради для призначення на посаду директора комунального підприємства «Енергія росту» Жашківської районної ради».

 

 

Рішення прийнято одноголосно.

До уваги громадян призовного віку!!!       ПОПЕРЕДЖЕННЯ !!!

В зв’язку зі змінами в законодавчих документах, щодо порядку ведення

військового обліку ПОПЕРЕДЖАЄМО:

в разі не явки до Жашківського РВК для проходження військово-лікарської комісії до 20.03.17р.,

за скоєне Вами правопорушення будуть повідомлені органи досудового розслідування

з відповідною реєстрацією щодо Вас кримінального провадження в

Єдиному реєстрі досудових розслідувань, як особи, що вчинила

кримінальне правопорушення.   

 

                                                                          .

Жашківський районний військовий комісаріат

 

тлф. (047-47) 6-20-51

ОГОЛОШЕННЯ про проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» у 2017 році

Національним агентством України з питань державної служби відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2007 №1152 «Про проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» оголошується проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець».

Метою проведення Конкурсу є зростання професіоналізму, відкритості, інституційної спроможності державної служби, підвищення її авторитету шляхом узагальнення досвіду роботи кращих державних службовців.

Конкурс проводиться у три тури:

І тур - березень - квітень;

ІІ тур - травень - червень;

ІІІ тур - вересень - жовтень.

 

Конкурс проводиться серед державних службовців, відповідно до їх організаційно-правового статусу в номінаціях:

 

"Кращий керівник" (беруть участь керівники структурних підрозділів, які мають загальний стаж державної служби не менш як 5 років, з них на керівних посадах не менш як 2 роки);

"Кращий спеціаліст" (беруть участь спеціалісти, які мають загальний стаж державної служби не менш як 2 роки).

У Конкурсі можуть брати участь державні службовці, які не мають дисциплінарних стягнень.

Для участі у І турі Конкурсу державні службовці подають організаційному комітету з проведення І туру Конкурсу:

- заяву про участь;

- копію особової справи державного службовця за формою П-2ДС;

- подання керівника структурного підрозділу, погоджене з головою профспілкової організації чи ради трудового колективу;

- інші матеріали (публікації в пресі, листи громадян, листи колективів з оцінкою діяльності претендента тощо).

 

 

За інформацією щодо участі у І турі Конкурсу звертатись у відділ організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації до 23 березня   2017   року   за  адресою:  19201,  м.Жашків,   вул. Захисників України,  19, тел.  6-11-78.

ПАМЯТКА ЩОДО ДІЙ ПРИ ЕВАКУАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ

Евакуація є основним способом захисту населення при загрозі або виникненні надзвичайної ситуації.

     Перед повідомленням про порядок та початок евакуації буде подано звуковий сигнал “Увага, всім!” - переривисте звучання електросирен. Почувши цей сигнал, необхідно увімкнути гучномовці радіомовлення, телевізори та вислухати повідомлення.

     Отримавши інформацію про надзвичайну ситуацію та рішення про проведення евакуації, населення зобов’язано негайно залишити свої квартири та власні будинки, при цьому відключити електричну мережу, газ, воду, закрити вікна і квартирки, двері і вийти на збірні евакуаційні пункти та пункти посадки на автотранспорт, або у безпечні зони, вказані в повідомленні.

     Евакуація передбачається комбінованим способом, при якому основна частина населення виходить пішки. Збір населення, реєстрація та відправка колон буде проводитись на збірних евакуаційних пунктах.

     Люди похилого віку (чоловіки старше 65 років, жінки старші 60 років), вагітні жінки, жінки з дітьми до 10 років, хворі, інваліди збираються на пунктах посадки на автотранспорт.

     При виході з собою необхідно взяти документи, гроші, продукти харчування та воду на три доби, постільну білизну, необхідний одяг та взуття вагою не більше 50 кг. на кожного члена сім’ї, дітям дошкільного віку вкласти в кишеню або пришити до одягу записку, де зазначається прізвище, ім’я та по-батькові дитини та батьків і домашню адресу. Обов’язково взяти з собою засоби індивідуального захисту (протигази, респіратори, марлеві пов’язки).

     На збірних евакуаційних пунктах, пунктах посадки на автотранспорт уважно слухайте та чітко виконуйте всі розпорядження посадових осіб евакуаційних органів та органів охорони громадського порядку.   В безпечному місці Вас приймуть і розмістять в громадських будівлях чи житлових будинках. Для евакуйованих буде організоване комунально-побутове та медичне обслуговування.

     Ви ж в свою чергу зобов’язані виконувати всі розпорядження приймальних евакуаційних органів та місцевих органів влади.

 

 

 

Сектор з питань цивільного захисту та оборонної роботи районної державної

 

адміністрації

ОГОЛОШЕННЯ  інформація про пільги та гарантії  для  військовослужбовців  за контрактом

Під час проходження військової служби за контрактом військовослужбовці у відповідності до Закону України “Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей” від 21.12.91 № 2011-XII (зі змінами) мають право на наступні пільги:

1. Отримання житла за рахунок держави.

2. Речове забезпечення у відповідності до визначених норм.

3. Використання щорічної основної відпустки із збереженням грошового, матеріального забезпечення та грошової допомоги на оздоровлення у розмірі місячного грошового забезпечення.

4. Отримання підйомної допомоги в розмірі місячного грошового забезпечення на військовослужбовця і 50 відсотків місячного грошового забезпечення на кожного члена сім’ї військовослужбовця, який переїжджає з ним на нове місце військової служби.,

5.  Забезпечення військовослужбовців за контрактом безкоштовними обідами у робочі дні.

6. Безоплатну кваліфіковану медичну допомогу у військово-медичних закладах охорони здоров’я .

7. Право на санаторно-курортне лікування та відпочинок у санаторіях, будинках відпочинку, пансіонатах і на туристських базах Міністерства оборони України (один раз на рік).

8. Отримання освіти у вищих навчальних закладах без відриву від проходження військової служби (за заочною формою навчання).

9. Право на пенсійне забезпечення незалежно від віку в разі, якщо вони мають на день звільнення зі служби вислугу 25 років і більше  або за наявності трудового стажу 25 років і більше, з яких не менше ніж 12 календарних років і 6 місяців становить військова служба.

Разом з тим відповідно до ст. 119 “Кодексу законів про працю України” (із змінами)  внесено зміни щодо розширення прав громадян України, їх соціального захисту, призваних на військову службу під час мобілізації, на особливий період, або прийнятими на військову службу за контрактом, а саме:

за працівниками, призваними на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану на строк до закінчення особливого періоду або до дня фактичної демобілізації, зберігаються місце роботи, посада і компенсується із бюджету середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, в яких вони працювали на час призову, незалежно від підпорядкування та форми власності.

 

Грошове забезпечення військовослужбовця за контрактом

 

Згідно з ініціативою Президента України – Верховного  Головнокомандувача Збройних Сил України, уживаної Урядом, з 1 січня 2016 року відбулося суттєве збільшення грошового забезпечення військовослужбовців. Грошове забезпечення військовослужбовця залежить від займаної посади, військового звання, кваліфікації, терміну проходження військової служби..

Солдат військово-облікової спеціальності стрілець не в зоні АТО уже отримує не менше 7000 грн. Командир відділення – не менше 8000 грн. Командир взводу – не менше 9500 грн., командир роти – не менше 12000 грн.

Військовослужбовцям, які несуть службу на лінії бойового зіткнення, виплачувати грошову винагороду за участь у АТО в сумі 4,200 гривень, в інших місцях дислокації в межах певної зони проведення військового конфлікту (антитерористичної операції) - 1,200 гривень.

Один раз на рік надається:

-           матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань у розмірі місячного окладу грошового утримання

-           грошова допомога на оздоровлення у разі надання щорічної чергової відпустки, у розмірі місячного грошового забезпечення.

 

Крім того, постановою КМУ від 14.05.2015 № 406  з червня 2015 року впроваджено грошову винагороду для осіб, яких призвано на військову службу під час мобілізації, на особливий період, у разі їх прийняття на військову службу за контрактом (рядовому складу – вісім мінімальних заробітних плат (11 024 грн), особам сержантського та старшинського складу – дев’ять мінімальних заробітних плат (12 402 грн), особами офіцерського складу – десять мінімальних заробітних плат (13 780 грн)).

 

 

 

Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань

         Відповідно до підпункту 2 пункту 3 та пункту 10 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228, з метою забезпечення доступності, а також підвищення якості надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань,  запроваджено пілотний проект в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань відповідно до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.02.2016 № 200/28300,  місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, як фронт — офісами.

 

         Уманський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги знаходиться за адресою: м. Умань, вул. Леніна, 31 тел. 3-25-33.

Новий механізм підтримки українських експортерів

Збільшення експортних поставок української продукції є критично важливим для забезпечення економічного зростання України.

 З метою поширення інформації про можливості українських експортерів серед зацікавлених сторін, захист інтересів національних виробників у державних структурах за кордоном, особливо у разі порушення прав чи недобросовісної конкуренції, організаційне сприяння у проведенні переговорів, участі у виставках, форумах, інформування національного бізнесу про можливості, що відкриваються на тих чи інших ринках, виставки, тендери МЗС України створено окремий веб-ресурс PEI  www.rei.mfa.gov.ua .

Цей веб-ресурс покликаний стати агрегатором економічної і ділової інформації усіх наших дипломатичних установ, забезпечити зручний доступ до практичної інформації щодо ведення бізнесу за кордоном, налагодження відносин з іноземними партнерами, порталом для розміщення українськими експортерами своїх ділових пропозицій.

Уманський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

                              

                                              Черкаcька область

                                                м. Умань

                                                вул. Леніна 31

                                                т.: (04744) 3-25-33

 

                                                Графік роботи:

                                                понеділок-четвер 09:00 год. – 18:00 год.

                                                п’ятниця 09:00 год. –16:45 год.

                                                         субота, неділя – вихідні

До уваги громадян!

 

 У зв’язку з набранням чинності 26 травня 2015р. Закону України № 475-VІІІ «Про внесення змін до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи» інформуємо про необхідність подання юридичними особами відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів).

Увага! Закон звільняє від необхідності подавати до реєстраційної служби Форму 4 з даними про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів):

-  політичні партії, творчі спілки, їх територіальні осередки, адвокатські об’єднання, торгово-промислові палати, релігійні організації, державні та комунальні підприємства;

- юридичні особи, засновниками (учасниками) яких є виключно фізичні особи, якщо кінцеві бенефіціарні власники (контролери) таких юридичних осіб збігаються з їх учасниками. У цьому випадку засновники (учасники) – фізичні особи є бенефіціарними власниками (контролерами) такої юридичної особи.

У разі відсутності у юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її учасника (засновника), якщо учасник (засновник) – юридична особа, подаються відомості про його відсутність.

Зазначаємо, що відповідну форму 4 можна надіслати й поштою. Згідно з частиною другою статті 8 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» реєстраційна картка заповнюється машинодруком або від руки друкованими   літерами.  Якщо  документи  надсилаються  державному реєстратору  поштовим  відправленням, справжність підпису заявника на   реєстраційній   картці  (заяві,  повідомленні)  повинна  бути нотаріально засвідчена.

На сьогодні, якщо ви подаєте інформацію виключно по бенефіціарам, немає необхідності подавати всі сторінки, заповнюється лише перша сторінка та сторінка, на які зазначена необхідна інформація.

 

Повідомляємо! У територіальних органах Міністерства юстиції України реалізації пілотного проекту «Попередній розгляд документів», який полягає у попередньому розгляді державним реєстратором за місцезнаходженням юридичної особи документів в електронній формі, необхідних для проведення реєстраційних дій щодо внесення та зміни відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник – юридична особа.

Заповнення реєстраційної картки та подання документів, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», в електронній формі здійснюється за допомогою веб-сайту технічного адміністратора Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Не рідше двох разів на день державний реєстратор перевіряє наявність документів в електронній формі за допомогою веб-сайту технічного адміністратора Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Під час відкриття зазначених документів в електронній формі заявнику автоматично надсилається в електронній формі повідомлення про підтвердження факту одержання таких документів державним реєстратором.

Не пізніше наступного робочого дня з дня отримання документів в електронній формі у порядку черговості їх надходження державний реєстратор:

- здійснює попередній їх розгляд шляхом перевірки таких документів на відсутність підстав для залишення таких документів без розгляду;

- визначає дату і час подачі цих документів у паперовій формі – у разі відсутності підстав для залишення документів без розгляду;

- формує та надсилає заявнику в електронній формі повідомлення про результати попереднього розгляду документів.

Прийом документів у паперовій формі, які були попередньо розглянуті, здійснюється державним реєстратором позачергово за місцезнаходженням юридичної особи, у дату та час, зазначені у повідомленні про результати попереднього розгляду документів.

 

 

При поданні документів у паперовій формі пред’являється повідомлення про результати попереднього розгляду документів.


            Відповідно до частини п’ятої статті 16611 Кодексу України про адміністративні правопорушення неподання юридичною особою державному реєстратору передбаченої Законом України  «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» інформації про кінцевого бенефіціарного власника    (контролера)    юридичної    особи   тягне    за   собою накладення на керівника юридичної особи або особу, уповноважену діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), штрафу від трьохсот до п’ятисот неоподаткованих мінімумів доходів громадян. 

 

Увага! З метою уникнення черг в реєстраційних службах Черкаської області реєстраційні картки  форми 4 необхідно  заповнити  та подати державним реєстраторам юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців завчасно, не чекаючи останнього дня визначеного терміну, тобто до 25.09.2015

Як військовослужбовцю – учаснику АТО отримати посвідчення «Учасник бойових дій»

Порядок надання статусу учасника бойових дій особам, які захищали суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в АТО, забезпечені її проведення, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 413.

Процедура отримання військовослужбовцем – учасником АТО посвідчення «Учасника бойових дій» залежить від того, чи проходить військовослужбовець військову службу або є звільненим з військової служби.

У разі, якщо військовослужбовець проходить військову службу у військовій частині, військова частина у місячний термін після завершення виконання ним завдань в зоні АТО надсилає до комісії Міністерства оборони України (МОУ) довідку та документи, що підтверджують участь військовослужбовця в АТО безпосередньо в районах її проведення.

Комісія при МОУ вивчає документи, подає їх на розгляд Міжвідомчої комісії при Державній службі у справах ветеранів війни та учасників АТО. Міжвідомча комісія при Державній службі у справах ветеранів війни та учасників АТО розглядає документи, надіслані комісією МОУ, і в разі потреби заслуховує пояснення осіб, стосовно яких вони подані, свідків, представників державних органів та в місячний строк приймає рішення щодо надання статусу учасника бойових дій та інформує комісію МОУ. В свою чергу комісія МОУ надсилає рішення до військової частини, після чого військова частина видає військовослужбовцю посвідчення «Учасника бойових дій».

Військовослужбовець може, також, самостійно звернутися до комісій у разі неподання командиром документів, необхідних для надання статусу учасника бойових дій.

Військовослужбовці, звільнені з військової служби, отримають посвідчення «Учасника бойових дій» за аналогічною процедурою через військові комісаріати, або самостійно у вищезазначеному випадку.

Військовослужбовці, які є учасниками бойових дій, користуються пільгами відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та інших нормативно – правових актів.

Інформаційний бюлетень щодо запобігання потраплянню в ситуації, пов’язані з торгівлею людьми

Торгівля людьми, на жаль, сьогодні залишається поширеним явищем, вона є злочином, що грубо порушує права людини.

Держава вживає заходів з попередження торгівлі людьми та боротьби з нею, притягнення до відповідальності злочинців та надання допомоги потерпілим.  

Особа, яка є постраждалою від торгівлі людьми має право звернутися до районної державної адміністрації із заявою про встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми та до  органів внутрішніх справ щодо захисту прав і свобод.

 Особа, якій  встановлено статус особи, яка постраждала від торгівлі людьми має право на забезпечення особистої безпеки, поваги та безоплатне одержання інформації щодо своїх прав та можливостей, медичної, психологічної, соціальної правової та іншої необхідної допомоги,  допомоги із працевлаштування, реалізації права на освіту та професійну підготовку, одноразової  матеріальної допомоги.

Матеріальна одноразова допомога виплачується особі, якій встановлено статус  постраждалої від торгівлі людьми відповідно до законодавства.

 Виплата  матеріальної допомоги здійснюється органами соціального захисту населення одноразово у розмірі прожиткового мінімуму для відповідної категорії осіб ( діти віком до 6-ти років, віком від 6-ти до 18-ти років, працездатні особи, особи, які втратили працездатність), установленого на момент звернення особи за матеріальною допомогою.

Надаємо перелік установ, закладів, служб та організацій, які надають допомогу особам, які постраждали від торгівлі людьми:

правоохоронні органи;

управління соціального захисту населення;

заклади охорони здоров’я;

заклади освіти;

сектор у справах молоді та спорту районної державної адміністрації;

служба у справах дітей районної державної адміністрації;

районні центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

центри зайнятості.

Розпорядженням Жашківської районної державної адміністрації від 06.08.2012 № 77-к визначено Дзюбу Віктора Яковича, начальника відділу у справах молоді та спорту райдержадміністрації, відповідальним за  проведення процедури встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми.

Якщо Ви потрапили в ситуацію торгівлі людьми звертайтеся:

до правоохоронних органів за адресою м. Жашків вул. Леніна, 75 тел. 6-21-31, або тел.102;  до районної державної адміністрації за адресою м. Жашків вул. Костромська 17, сектор у справах молоді та спорту райдержадміністрації  тел 6-11-84

 

Будьте обачним та обережним в стосунках з потенційними працедавцями.