29.03.2017 від №61.pdf
Adobe Acrobat документ 3.7 MB
21.03.2017 від №48.pdf
Adobe Acrobat документ 3.4 MB
13.01.2017 від №7.pdf
Adobe Acrobat документ 3.2 MB
13.05.2017 №101.pdf
Adobe Acrobat документ 2.1 MB

16.05.2017

 

             № 104

 

 Про організацію оздоровлення та

відпочинку дітей, учнівської молоді

влітку 2017 року

 

 

         Відповідно до пункту 1 статті 22 Закону України „Про місцеві державні адміністрації“, Закону України „Про оздоровлення та відпочинок дітей“, враховуючи рішення районної ради від 17.03.2016 № 5-39/VІІ „Про районну програму відпочинку та оздоровлення дітей і учнівської молоді на 2016-2020 роки“, розпорядження обласної державної адміністрації від 13.04.2017 № 194 „Про підготовку та проведення оздоровлення, відпочинку дітей, учнівської молоді влітку 2017 року“,  з метою забезпечення ефективного оздоровлення та повноцінного відпочинку дітей, створення належних умов для освітньої, культурно-виховної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи, організації якісного медичного обслуговування і харчування дітей під час канікул 2017 року:

 

1. Відділу освіти районної державної адміністрації:

1) провести у травні 2017 року семінар для організаторів літнього оздоровлення дітей, видати накази з питань належного відпочинку та оздоровлення дітей влітку;

2) вжити дієвих заходів щодо підготовки до оздоровчої кампанії влітку 2017 року та проведення необхідних підготовчих робіт у пришкільних таборах, створення умов для їх ефективного функціонування. Почати оздоровчу кампанію  01.06.2017;

 3) не допускати:

 скорочення термінів перебування дітей в оздоровчих закладах, визначених відповідними законодавчими та нормативними документами;

          відкриття пришкільних таборів, заїзду дітей у позаміський сезонний дитячий оздоровчий заклад „Джерельце“ без попереднього комісійного обстеження та складання акту прийомки дитячих оздоровчих закладів відповідно до Державних санітарних правил і норм „Улаштування, утримання і   організація   режиму   діяльності   дитячих  оздоровчих  закладів“  ДСанПІН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23;

4) взяти під особистий контроль організацію якісного харчування, охорону життя і здоров’я дітей, посилити персональну відповідальність керівників і працівників закладів оздоровлення за дотриманням санітарних, протипожежних правил, порядку проведення екскурсій, походів, купання дітей у водоймах, приділяти особливу увагу профілактиці дитячого травматизму та запобіганню нещасним випадкам;

         5) вирішити в межах повноважень питання щодо закупівлі в установленому порядку продуктів харчування з обов’язковим сертифікатом якості для дитячих оздоровчих закладів;

         6) забезпечити дотримання норм харчування дітей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 „Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку“;

 7) задіяти кваліфікованих педагогічних, медичних та інших працівників до роботи в дитячих оздоровчих закладах, забезпечити проходження ними профілактичних медичних оглядів; 

          8) вжити заходів щодо організації на належному рівні виховної, культурно-масової та фізкультурно-спортивної роботи з дітьми під час канікул;

9) забезпечити формування списку дітей пільгових категорій, які будуть оздоровлюватися в позаміському сезонному дитячому оздоровчому закладі „Джерельце“.

          2. Управлінню Держпродспоживслужби у Жашківському районі забезпечити  контроль за дотриманням вимог санітарного законодавства в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.

3. Відділам освіти,  культури  районної державної адміністрації сприяти:

        проведенню тематичних культурно-виховних заходів з виховання у дітей почуття національної свідомості, патріотизму та відродження національних традицій, сприяти розвитку здібностей у дітей; надавати допомогу у проведенні виховної роботи в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку;

         організації у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку роботі тематичних гуртків, секцій, клубів.

       4.  Районному центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді   організовувати профілактичну роботу в дитячих оздоровчих закладах щодо запобігання негативних явищ серед дітей та молоді та пропаганді здорового способу життя, попередження ВІЛ/СНІДу.

        5. Фінансовому управлінню, відділу освіти районної державної адміністрації, рекомендувати виконкомам міської та сільських рад:

         1) забезпечити фінансування  оздоровчої кампанії, передбачивши у районному бюджеті кошти для оздоровлення та відпочинку дітей у обсязі не менше 65 відсотків від загальної кількості дітей шкільного віку;

            2) продовжити роботу щодо залучення позабюджетних, спонсорських і   батьківських коштів для організації оздоровлення дітей.

          6. Сектору у справах молоді та спорту, відділу освіти,  службі у справах дітей районної державної адміністрації, районному центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді,  Центру первинної медико-санітарної допомоги   звернути особливу увагу на організацію повноцінного оздоровлення дітей,  які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, а саме: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф, дітей з багатодітних і малозабезпечених сімей, дітей, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов’язків, дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пункту 19 частини першої статті 6 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту“, дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного в період участі в антитерористичній операції, дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи; дітей, які перебувають на диспансерному обліку; талановитих та обдарованих дітей (переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад), відмінників навчання; дітей, які є лідерами дитячих громадських організацій, дітей працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села.

         7. Центральній районній лікарні забезпечити безкоштовне медичне обстеження працівників дитячих оздоровчих закладів.

         8. Центру первинної медико-санітарної допомоги у Жашківському районі організувати медичне забезпечення пришкільних оздоровчих таборів та позаміського сезонного дитячого оздоровчого закладу „Джерельце“.

          9. Жашківському відділенню поліції Уманського відділу поліції                           Головного  Управління Національної поліції  у Черкаській області:

          1) посилити контроль за додержанням громадського порядку та   безпекою перевезення груп дітей до місць оздоровлення та у зворотному напрямку, під час екскурсій;

          2) забезпечити охорону місць оздоровлення та відпочинку дітей;

          3) здійснювати контроль за додержанням суб’єктами підприємницької діяльності правил торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечувати проведення систематичних перевірок підприємств торгівлі і громадського харчування, які реалізують населенню алкогольні напої та тютюнові вироби і знаходяться поблизу оздоровчих закладів та місць відпочинку і оздоровлення дітей.

           10. Відділу освіти районної державної адміністрації, районному сектору Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Черкаській області:

         1) Передбачити відрахування коштів на виконання протипожежних заходів для приведення дитячих закладів оздоровлення та відпочинку
в належний протипожежний стан;

            2) встановити контроль за додержанням вимог пожежної безпеки у місцях оздоровлення та відпочинку дітей;

          3) розглянути на засіданнях районних та міських комісій з питань оздоровлення та відпочинку дітей, учнівської молоді, нарадах, семінарах питання протипожежного стану в навчальних закладах та закладах оздоровлення та відпочинку  району;

          4) забезпечити контроль за виконанням заходів з безпеки дітей на водних об’єктах відповідно до наказу Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 03.12.2001 № 272 „Про затвердження Правил охорони життя людей на водних об’єктах України“, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.02.2002 за № 95/6383, зокрема за наявністю паспортів пляжу, підводної частини акваторії пляжу, водолазного обстеження дна та очистки акваторії пляжу, сезонного рятувального посту, укомплектованого підготовленими матросами-рятувальниками та оснащеного необхідним рятувальним майном.

         11. Сектору у справах молоді та спорту, відділу освіти районної державної адміністрації  до 01.08.2017 провести районний огляд - конкурс дитячих закладів відпочинку та оздоровлення та забезпечити участь переможця даного конкурсу у обласному огляді-конкурсі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.

         12. Сектору з питань інформаційної діяльності, зв’язків із громадськістю апарату районної державної інформації, відділу освіти, сектору у справах молоді та спорту районної державної адміністрації висвітлювати у засобах масової інформації хід підготовки та проведення оздоровчої кампанії.

         13. Виконавцям,   зазначеним   у  розпорядженні, подавати сектору у справах молоді та спорту районної державної адміністрації інформацію про організацію літнього оздоровлення щомісячно  до  20 числа, про підсумки проведених заходів - до 20.09.2017.

         14. Сектору у справах молоді та спорту районної державної адміністрації узагальнену інформацію про стан організації літнього відпочинку та оздоровлення дітей влітку 2017 року подавати  управлінню у справах молоді та спорту обласної державної адміністрації  щомісячно до 25 числа, інформацію   про підсумки його проведення  - до 25.09.2017.

         15. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження  районної державної адміністрації від 16.05.2016 № 63 „Про організацію оздоровлення та відпочинку дітей, учнівської молоді влітку 2016 року“.

          16. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Барабаша Ю. В. та сектор у справах молоді та спорту районної державної адміністрації.

 

 

Голова  районної

 

державної  адміністрації                                                              С. Ф. Бойко                                              

Розпорядження РДА від 19.04.2017 №82.pd
Adobe Acrobat документ 2.2 MB
Розпорядження РДА від 19.04.2017 №81.pdf
Adobe Acrobat документ 3.2 MB

03.04.2017

 

             № 63

                                                                                                

 

Про закінчення опалювального

сезону  2016 - 2017  років

 

 

         Відповідно до статті 41 Закону України „Про місцеві державні адміністрації“, постанов Кабінету Міністрів України від 21.07.2005                  № 630 „Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення“, від 08.06.96 № 619 Про затвердження норм споживання природного газу населенням у разі відсутності газових лічильників“, враховуючи встановлення середньодобової температури зовнішнього повітря +8 С протягом останніх трьох діб та з метою уникнення перевитрат палива:

 

        1. Закінчити опалювальний сезон 2016 - 2017 років на території Жашківського району 04.04.2017.

        2. Рекомендувати виконавчим комітетам міської та сільських рад прийняти відповідні рішення щодо закінчення опалювального сезону на підпорядкованих територіях.

        3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступник голови районної державної адміністрації Барабаша Ю. В.  та відділ економічного розвитку, торгівлі та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації.

  

Голова районної

державної адміністрації                                                               С. Ф. Бойко

 

 

№6 13.01.17.PDF
Adobe Acrobat документ 1.7 MB
№5 13.01.17.PDF
Adobe Acrobat документ 2.8 MB
від 28.03.2017 № 60.pdf
Adobe Acrobat документ 282.4 KB
№ 49 від 22.03.2017 про внесення змін до
Adobe Acrobat документ 231.2 KB

15.03.2017

 

             № 43

 

 

Про проведення у Жашківському

районі щорічної акції благоустрою

„За чисте довкілля“

 

Відповідно до  статті 41 Закону України  „Про місцеві державні адміністрації“, Закону України „Про благоустрій населених пунктів“, розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.11.2009 № 1320-р „Про затвердження   Національного плану дій щодо підвищення рівня благоустрою населених пунктів та прилеглих до них територій на 2010-2015 роки“,  з метою поліпшення стану навколишнього природного середовища, благоустрою, озеленення населених пунктів та прилеглих до них територій:

 

1. Провести з 15.03.2017 по 10.05.2017 в Жашківському районі щорічну акцію благоустрою населених пунктів „За чисте довкілля“ (далі - акція благоустрою).

2. Утворити районний штаб з питань організації проведення в              Жашківському районі щорічної акції благоустрою „За чисте довкілля“ та затвердити його склад, що додається.

3. Рекомендувати міському та сільським головам, керівникам підприємств, установ та організацій:

1) Утворити відповідні штаби з питань організації проведення в        підпорядкованих населених пунктах акції благоустрою.

2) Забезпечити виконання комплексу заходів, спрямованих на поліпшення стану довкілля, а саме: озеленення, благоустрою населених пунктів та прилеглих до них територій, очищення водних джерел тощо.

3) Організувати ліквідацію стихійних сміттєзвалищ, очищення від сміття та металобрухту лісосмуг уздовж доріг.

4) Виконати запланований обсяг робіт щодо будівництва і ремонту доріг, тротуарів, шляхових смуг, павільйонів на зупинках пасажирського транспорту.

5) Привести в належний санітарний та естетичний стан території підприємств, установ та організацій, прибудинкові території, парки, сквери, дитячі, спортивні та господарські майданчики,  інші  об’єкти благоустрою населених пунктів.

 6) Організувати обстеження лісосмуг, парків, скверів та інших зелених насаджень загального користування  та провести в них вибіркові рубки з метою запобіганню враження  омелою,  приведення їх в належний санітарний стан.

7) У рамках акції благоустрою провести 08.04.2017 суботник.   

8)  У рамках акції провести захід „Посади своє дерево.

9) Залучати  до  проведення  заходів акції  благоустрою громадськість, учнівську молодь.

4. Про хід проведення акції благоустрою рекомендувати міському та сільським головам інформувати районний штаб з питань організації проведення в Жашківському районі акції благоустрою через відділ економічного розвитку, торгівлі та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації.

5. Рекомендувати засобам масової інформації району широко інформувати населення про хід проведення  акції благоустрою в районі.

        6. Контроль  за  виконанням  розпорядження  покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Барабаша Ю. В. та відділ економічного розвитку, торгівлі та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації.

 

 Голова районної

державної адміністрації                                                       С. Ф. Бойко

 

 

  ЗАТВЕРДЖЕНО     

                  

                                                                                   Розпорядження районної

                                                                                   державної адміністрації

                                                                                   15.03.2017 № 43

 

СКЛАД

 районного штабу з питань організації проведення в Жашківському районі щорічної акції  благоустрою „За чисте довкілля“

 

 

БАРАБАШ                           перший заступник голови районної державної 

Юрій Володимирович         адміністрації, голова штабу

 

КОВАЛЬ                               головний  спеціаліст відділу економічного

Тетяна Анатоліївна              розвитку, торгівлі та житлово-комунального            

                                               господарства районної державної адміністрації

 

                                               Члени штабу:

 

ВІНІЦЬКИЙ                            начальник відділу державного нагляду  за

Ігор Миколайович                  дотриманням санітарного законодавства                                     

                                                  Управління Держпродспоживслужби у    

                                                  Жашківському районі (за згодою)

 

ІЛЬЧЕНКО                              головний спеціаліст з питань будівництва 

Олег Валерійович                   містобудування та архітектури відділу        

                                                  економічного розвитку, містобудування,  

                                                  архітектури та житлово-комунального  

                                                  господарства районної державної адміністрації                                              

 

МАЗУР                                    заступник  голови районної ради (за згодою)

Людмила Михайлівна

                                  

ТРОЯН                                      начальник управління агропромислового

Валентина Іванівна                  розвитку районної державної адміністрації

 

ЯЦЕНТЮК                               лісничий Жашківського лісництва Державного

Олександр Володимирович    підприємства „Уманське лісове господарство“

                                                   (за згодою)

 

 

 

 

Керівник апарату районної

 

державної адміністрації                                                 А. П. Врочинська

 

 

_14.02.2017

 

№_33_

  

Про проведення року фізичної

культури та спорту в Жашківському

районі

 

 

         Відповідно до статті 6, пункту 1 статті 22, пункту 9 статті 39,                статті 41 Закону України „Про місцеві державні адміністрації“, Указу Президента України від 02.08.2006 № 667/2006  „Про національний план дій щодо реалізації державної політики у сфері фізичної культури і спорту“,  враховуючи рішення районної ради від 24.11.2016 № 10-9/VІІ „Про програму розвитку фізичної культури і спорту в Жашківському районі на  2017-2021 роки“, з метою створення умов для залучення широких верств населення до масового спорту та зміцнення здоров’я нації:

 

         1. Утворити організаційний комітет з підготовки та проведення року фізичної культури та спорту в Жашківському районі та затвердити його склад, що додається.

         2. Затвердити план заходів з проведення року фізичної культури та спорту в Жашківському районі, що додається.

         3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Барабаша Ю. В. та сектор у справах молоді та спорту районної державної адміністрації.

  

Голова районної

державної адміністрації                                                               С. Ф. Бойко

 

 

                                                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО

 

                                                                                         Розпорядження районної

                                                                                        державної адміністрації

                                                                                         __14.02__2017 №_33___

 

СКЛАД

організаційного  комітету з підготовки та проведення року фізичної культури та спорту в Жашківському районі

 

БАРАБАШ                                       перший заступник голови районної

Юрій Володимирович                     державної адміністрації, голова комітету

 

ДЗЮБА                                            завідувач сектору у справах молоді та

Віктор Якович                                 спорту районної державної адміністрації, 

                                                          заступник голови  комітету

 

ВОВК                                               директор дитячо-юнацької спортивної Микола Миколайович                    школи (за згодою)

 

ЗВОЛІНСЬКИЙ                              методист відділу освіти районної державної

Костянтин Юрійович                     адміністрації

 

ЛАВРЕНЮК                                   керівник фізкультурно-спортивного клубу

Богдан Андрійович                         „Жашків“ (за згодою)

 

МАЗУР                                            директор дитячо-юнацького клубу фізичної

Дмитро Володимирович                підготовки відділу освіти районної державної

                                                          адміністрації

 

МАРТИНЮК                                  голова районного фізкультурно-спортивного

В’ячеслав Михайлович                  клубу „Колос“ (за згодою)

 

САМАР                                           керівник спортивного клубу „Альянс“

Іван Дмитрович                              (за згодою)

 

СОРОКІН                                        керівник туристичного клубу „Блудний

Сергій Анатолійович                     Грунь“ будинку дитячої та юнацької    

                                                         творчості (за згодою)

 

 

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації                                                   А. П. Врочинська

 

 

 

 

                                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО

 

                                                                                 Розпорядження районної

                                                                                державної адміністрації

                                                                                   _14.02. 2017 №_33_

 

 

 

ПЛАН

заходів з проведення року фізичної культури та спорту

 в Жашківському районі

 

1.  Рекомендувати керівникам підприємств, установ та організацій району створювати умови щодо проведення профілактичних занять фізкультурно-спортивного спрямування  для працівників та службовців.

 

                                                                   Сектор у справах молоді та спорту

                                                                 районної державної адміністрації 

                                                            (далі – райдержадміністрації),

                                                                   районний фізкультурно-спортивний         

                            клуб „Колос“

                        Постійно

 

2.  Провести  огляд-конкурс з облаштування спортивних майданчиків за місцем проживання та відпочинку населення „Спорт для всіх - спільна турбота“.

 

                                                                  Сектор у справах молоді та спорту

                                                                райдержадміністрації, районний

                                                              фізкультурно-спортивний клуб

                        „Колос“

                                        Квітень 2017 року

 

3.                     Забезпечувати підготовку збірних команд району з олімпійських видів спорту для участі в чемпіонатах та першостях області.

 

                                                                   Сектор у справах молоді та спорту

                                                               райдержадміністрації, дитяча юнацька        

                                                                  спортивна школа (далі – ДЮСШ),  

                                                               дитячо-юнацький клуб фізичної       

                                                          підготовки (далі – ДЮКФП),

                                                                  районний фізкультурно-спортивний

                               клуб „Колос“

                        Постійно

 

4.                      Забезпечувати проведення комплексних спортивних заходів за програмами спартакіад школярів, молодіжних, юнацьких ігор, змагань серед сільських спортсменів.

 

                                                             Сектор у справах молоді та спорту

                                                                     райдержадміністрації, ДЮСШ,  

                                                             ДЮКФП, районний фізкультурно-

                                                             спортивний клуб „Колос“

                                                              Постійно

 

 

5.                      Забезпечувати фінансування пріоритетних видів спорту для участі в обласних та Всеураїнських змаганнях.

 

                                                         Сектор у справах молоді та спорту

                                                              райдержадміністрації, ДЮСШ,    

                                                                      районний фізкультурно-спортивний 

                                                                      клуб „Колос“

                                                                      Постійно

 

 

6.     Провести спартакіаду допризивної молоді.

 

                                                         Сектор у справах молоді та спорту,    

                               відділ освіти райдержадміністрації,                                                   

                                                     районний військовий комісаріат

                               Вересень 2017 року

 

 

7.     Організувати проведення спартакіади „Найспортивніше село“.

 

                                                             Районний    фізкультурно-

                                                                     спортивний клуб  „Колос“

                                                                     Липень-серпень 2017 року

 

 

8.                      Забезпечити проведення ремонтно-відновлювальних робіт стадіону ім. Ю. Гагаріна та реконструкції спортивних майданчиків в  парку міста Жашків.

 

                                        Міська рада, районний

                                                                фізкультурно-спортивний

                        клуб „Колос“

                                   Протягом 2017 року 

 

 

9.                      Забезпечити висвітлення проведення спортивно-масових заходів в засобах масової інформації району.

 

                                                                Сектор у справах молоді та спорту

                                                            райдержадміністрації, редакція

                                                              районної газети „Жашківщина“,

                                                   комунальне підприємство

                                                            „Жашківська телерадіокомпанія

                    „Жасмін“

                     Постійно

 

 

Керівник апарату районної

 

державної адміністрації                                                         А. П. Врочинська

13.02.2017

 

             № 32

                                                                                                                    

 

Про затвердження інформаційних

та технологічних карток адміністративних

послуг у сфері державної реєстрації бізнесу

та реєстрації речових прав на нерухоме

майно та їх обтяжень

 

 

          Відповідно до статей 6, 13, 41 Закону України „Про місцеві державні адміністрації“, статей 3, 8 Закону України  „Про адміністративні послуги“, Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань“ Закону України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень“, з метою створення зручних і сприятливих умов отримання адміністративних послуг громадянами та вдосконалення порядку їх надання:

 

          1. Затвердити інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та
фізичних осіб-підприємців, що додаються.

          2. Затвердити інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, що додаються.

          3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження районної державної адміністрації від 06.06.2016 № 74 „Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг з державної реєстрації бізнесу та реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень“.

          4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на  першого заступника голови районної державної адміністрації Барабаша Ю. В. та державних реєстраторів районної державної адміністрації.

 

 

Голова районної

 

державної адміністрації                                                                 С. Ф. Бойко

20.01.2017                                                                                        № 14

 

Про затвердження Переліку відомостей,

що становлять службову інформацію у

районній державній адміністрації

 

 

                Відповідно до статей 6, 41 Закону України „Про місцеві державні адміністрації“, Закону України ,,Про доступ до публічної інформації“, Указу Президента України від 05.05.2011 № 547 ,,Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації“, постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736 ,,Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення  документів та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію“, враховуючи рішення засідання комісії з питань роботи зі  службовою інформацією в районній державній адміністрації, протокол від 20.01.2017 № 1-ДСК:

 

1. Затвердити Перелік відомостей, що становлять службову інформацію у районній державній адміністрації, що додається.

2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження районної державної  адміністрації від 14.08.2013 № 160 „Про затвердження Переліку відомостей, що становлять службову інформацію у районній державній адміністрації“.

3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Барабаша Ю. В. та головного спеціаліста з мобілізаційної роботи апарату районної державної адміністрації.

     

 

 

Голова районної   

державної  адміністрації                                                       С. Ф. Бойко

 

                                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                      Розпорядження районної

                                                                    державної адміністрації
                                                              20  січня   2017 №14

 

 

 

ПЕРЕЛІК

відомостей, що становлять службову інформацію в

районній державній адміністрації

 

 

I.                   Інформація з питань оборонної та мобілізаційної роботи.

 

1) Відомості про військовий облік громадян.

2) Відомості про бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та воєнного часу.

3) Відомості про заходи мобілізаційної підготовки, мобілізаційного плану районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій усіх форм власності, що не містять інформації, віднесеної до зведених відомостей державної таємниці (далі – ЗВДТ) щодо:

створення, розвитку, утримання, передачі, ліквідації, реалізації та фінансування мобілізаційних потужностей підприємств, установ і організацій району;

            виробництва та поставки технічних засобів та майна речової служби в особливий період;

виробництва, закупівлі та поставки продовольства сільськогосподарської продукції в особливий період;

виробництва та поставки лікарських засобів та медичного майна в особливий період;

виробництва та поставки паливно-мастильних матеріалів в особливий період;

мобілізаційних завдань із замовлення на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг в особливий період;

кількості автотранспортної, дорожньо-будівельної, підіймально-транспортної техніки, залізничного рухомого складу, які підлягають передачі до складу Збройних Сил України в Жашківській районній державній адміністрації, органах місцевого самоврядування;

забезпечення виконавців мобілізаційних завдань матеріально-технічними, сировинними та енергетичними ресурсами в особливий період;

показників із праці та кадрів, джерел забезпечення кадрами потреб економіки району на особливий період;

підготовки фахівців у закладах освіти району на особливий період;

            надання медичних, транспортних, поштових, телекомунікаційних, житлово-комунальних, побутових, ремонтних та інших послуг у районі в особливий період;

виробництва найважливішої цивільної промислової продукції району в особливий період;

номенклатури, обсягів (норм), місць зберігання матеріальних цінностей мобілізаційного резерву в Жашківській районній державній адміністрації, на підприємствах, в установах, організаціях району, які не задіяні у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектувальних виробів до них;

капітального будівництва в особливий період;

створення страхового фонду документації для забезпечення виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг у районі в особливий період;

потреби сільського господарства району в хімічних, мікробіологічних засобах захисту рослин, мінеральних добривах в особливий період.

4) Відомості про методичні матеріали з питань мобілізаційної підготовки економіки району.

5) Відомості про виконання законів, інших нормативно-правових актів із питань мобілізаційної підготовки економіки району.

6) Відомості про заходи, передбачені для забезпечення сталого функціонування районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ і організацій району, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектувальних виробів до них.

7) Відомості про стан мобілізаційної готовності підприємств, установ і організацій, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектувальних виробів до них.

8) Відомості про організацію та порядок роботи курсів підвищення кваліфікації фахівців районної державної адміністрації з питань мобілізаційної підготовки.

9) Відомості про виділення будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних та інших матеріально-технічних засобів області Збройним Силам України, іншим військовим формуванням в особливий період.

10) Відомості про функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період у частині, що стосується районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, окремих підприємств району.

11) Відомості про заходи мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій району.

12) Відомості (за окремими показниками) про заходи мобілізаційної підготовки   та    мобілізаційного   плану   районної  державної  адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій району щодо життєзабезпечення населення в особливий період.

13) Відомості (за окремими показниками) про організацію оповіщення, управління і зв’язку, порядок переведення районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій району на режим роботи в умовах особливого періоду.

14) Відомості про довгострокові та річні програми мобілізаційної підготовки районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, окремого підприємства, установи, організації району.

15) Відомості (за окремими показниками) про потребу в асигнуваннях та фактичні фінансові витрати на мобілізаційну підготовку районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій району.

16) Відомості про організаційні заходи з територіальної оборони у зоні, районі територіальної оборони, що не містять інформації, віднесеної до ЗВДТ.

 

 

II. Інформація з питань надзвичайних ситуацій та цивільного

захисту населення.

 

         1) Відомості про організацію реагування та дій у разі виникнення аварій на об’єктах, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.

         2) Відомості щодо організації звязку при ліквідації надзвичайних ситуацій у мирний час, а також на навчаннях, тренуваннях.

         3) Табелі термінових та строкових донесень Міністерства надзвичайних ситуацій України, що не становлять державну таємницю.

         4) Відомості про порядок, критерії та правила віднесення міст та обєктів національної економіки до відповідних категорій з цивільної оборони (цивільного захисту).

         5) Відомості щодо організації заходів цивільної оборони, крім відомостей, що становлять державну таємницю.

         6) Відомості про заходи цивільного захисту на особливий період, крім відомостей, що становлять державну таємницю.

         7) Відомості щодо технічного стану та готовності системи оповіщення.

         8) Плани цивільного захисту на особливий період обєктів економіки, що не віднесені до відповідних категорій з цивільного захисту.

         9) Зведені відомості про кількість та результати проведених навчань та тренувань з цивільного захисту, крім відомостей, що становлять державну таємницю.

         10) Відомості за окремими показниками про кількість, загальну площу та місткість захисних споруд цивільної оборони в районі.

          11) Відомості щодо показників та критеріїв визначення оцінки і стану готовності органів управління, підприємств та сил реагування щодо цивільного захисту та техногенної безпеки.

           

III. Інформація з питань забезпечення охорони державної таємниці.

 

1) Відомості за окремими показниками про планування, організацію запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації охорони державної таємниці конкретного субєкта режимно-секретної діяльності.

          2) Зведені відомості щодо обліку секретних документів у журналах обліку та в номенклатурах секретних справ.

          3) Зведені відомості щодо перевірок наявності секретних документів, перегляду грифів секретності та знищення секретних документів.

          4) Відомості про перелік посад, які дають право посадовим особам, що їх займають, надавати матеріальним носіям інформації грифи секретності та доступ працівників до секретних мобілізаційних документів.

          5) Відомості про надання та скасування допуску до державної таємниці, номенклатури посад працівників, зайняття яких потребує оформлення допуску до державної таємниці.

          6) Відомості щодо облікової картки про надання допуску громадянину до державної таємниці та мотивованого запиту до органу Служби безпеки України про його надання.

          7) Відомості про заходи щодо захисту інформації з обмеженим доступом під час прийому іноземних делегацій, груп та окремих іноземців.

          8) Відомості про тактико-технічні дані інженерно-технічних засобів охорони, систем сигналізації, зміст заходів пропускного та внутрішньо­обєктового режиму.

          9) Відомості про забезпечення режиму секретності в разі введення правового режиму воєнного або надзвичайного стану.

         10) Відомості про порядок охорони державної таємниці під час прийому іноземних делегацій, груп, окремих іноземців.

         11) Відомості про зовнішньоекономічну діяльність суб’єктів господарювання, спеціальних економічних зон на території району, що стосуються економічної безпеки регіону, держави.

 

IV. Технічний захист інформації.

 

         1) Окремі відомості щодо захисту інформації  в автоматизованих системах, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

         2 ) Окремі відомості з питань технічного захисту інформації, які не віднесені до державної таємниці.

         3) Окремі відомості про дані інженерно-технічних засобів охорони, систем сигналізації, зміст заходів пропускного та внутрішньо-об’єктового режиму.

         4) Відомості про заходи щодо захисту інформації з обмеженим доступом під час прийому іноземних делегацій, груп та окремих іноземців.

 

 

V. Інформація з питань будівництва, містобудування

та житлово-комунального господарства.

 

1) Топографічні плани (масштаб 1:200, 1:5000);

2) Містобудівна  документація „Проекту районного планування“;

3) Містобудівна документація  міста та інших населених пунктів району, виконаних на топографічних та картографічних матеріалах     (масштаб 1:200, 1:5000)

 

VI. Інформація з питань взаємодії з правоохоронними

органами, Службою безпеки України.

 

          1)  Відомості щодо антитерористичної діяльності, крім відомостей, що становлять державну таємницю.

          2) Відомості, отримані від правоохоронних органів, які не підлягають розголошенню на підставі відповідних нормативних актів і можуть призвести до розкриття джерела отриманої інформації.

          3 Відомості про зміст матеріалів дізнання (досудового слідства) з питань, що містять інформацію з обмеженим доступом.

 

VII. Інформація з питань економіки та фінансів.

 

1. Плани об’єктів (адміністративних будинків), які закріплені за фінансовим управлінням районної державної адміністрації.

2. Відомості про штатний розпис і структуру фінансового управління районної державної адміністрації.

3. Відомості з питань праці та кадрів.

4. Відомості про зміст ключових даних, призначених для захисту інформації з обмеженим доступом, інформацію журналів реєстрації дій користувачів автоматизованої системи класу „1“, їх персональні ідентифікатори та паролі.

5. Відомості, що розкривають зміст угод, договорів, контрактів, що за домовленістю сторін вважаються конфіденційними.

6. Відомості, що розкривають комерційні таємниці суб’єктів підприємницької діяльності, отримані в ході аналізу, або вивчення їх фінансово-господарської діяльності.

7. Відомості про проведення службових розслідувань щодо державних службовців.

8. Фінансові документи бухгалтерії.

9. Документи щодо:

штатно-кошторисної дисципліни та інвентаризації;

ревізій та перевірок фінансової діяльності.

            VIII. Інформація з питань соціального захисту.

 

1) Інформація, що зазначена в актах перевірок достовірності інформації про доходи, зазначеної в довідках юридичних і фізичних осіб, складених  державним соціальним інспектором.

2) Інформація, що зазначена в актах обстеження матеріально-побутових умов сімей, складених державним соціальним інспектором.

3) Інформація, що зазначена в актах перевірок правильності призначення і виплати пенсій.

4) Інформація, що зазначена в протоколах засідань експертної комісії, на яких розглядаються проекти нормативно-методичних документів, номенклатур справ управління соціального захисту населення районної державної адміністрації.

 5) Відомості щодо організаційного  забезпечення технічного захисту інформації з обмеженим доступом.

 6) Відомості про технічні можливості програмного забезпечення, комп’ютерної техніки, що використовується в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації.

 7) Інструктивні матеріали до програмних комплексів „Наш дім“, АСОПД/КОМТЕХ, ЄДАРП, „Житлові субсидії“, FТР „Криптосервер“.

8) Інформація про зміни до програмних комплексів „Наш дім“, АСОПД/КОМТЕХ, ЄДАРП, „Житлові субсидії“, FТР „Криптосервер“.

9) Інформація, що визначає паролі в програмних комплексах „Наш дім“, АСОПД/КОМТЕХ, ЄДАРП, „Житлові субсидії“, FТР „Криптосервер“.

10) Відомості про порядок одержання, облік та зберігання паролів, ключів та ідентифікаторів, які використовуються в комп’ютерних мережах, в тому числі конфіденційного характеру.

11) Інформація, що міститься в паспортах приміщення управління соціального захисту населення районної державної адміністрації, обладнання.

12) Інформація, яка міститься в внутрівідомчій службовій кореспонденції, доповідних записках, рекомендаціях, які пов’язані з розробкою напряму діяльності управління соціального захисту населення районної державної адміністрації або здійсненням ним контрольних, наглядових функцій.

 

VIII. Інформація з питань культури.

 

          1) Зведені відомості про розташування пам’яток археології місцевого та національного значення.

         2) Відомості про склад і зміст музейних колекцій, переліки експонатів комунальних музеїв області, віднесених до Музейного фонду України.

         3) Відомості щодо етнокультурних та релігійних проблем, обумовлених сепаратистськими, ксенофобськими, шовіністичними та іншими дестабілізуючими антидержавними настроями і тенденціями, що можуть призвести до розпалювання ворожнечі та інших непередбачуваних подій.

 

IX. Інформація з питань охорони здоров’я

 

          1) Відомості (персоналізована інформація) щодо стану здоров’я громадян.

         2) Відомості про дані генетичних та інших досліджень, що є критеріями ідентифікації особи.

         3) Відомості за сукупністю всіх показників про роботу оперативного штабу з виконання оперативних завдань, направлених на стабілізацію епідситуації.

         4) Відомості за окремими показниками про норми, обсяги заготівлі донорської крові та її препаратів, крім відомостей, що становлять державну таємницю.

 

 

X. Інформація з питань кадрової роботи

 

 

         1) Особові справи державних службовців (відповідно до Порядку ведення та зберігання особових справ державних службовців, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 22.03.2016 № 64).

         2) Перелік посад і професій, за якими бронюються військовозобов’язані.

        

 

XI. Інше.

 

1) Інформація, що міститься в документах районної державної адміністрації, які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності районної державної адміністрації або здійсненням контрольних, наглядових функцій, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень.

2) Інформація, одержана конфіденційно, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою.

            3) Інші відомості, витік яких може завдати  істотної шкоди інтересам національної безпеки, територіальній цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням  чи  злочинам, для охорони здоровя  населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання  розголошенню інформації, одержаної  конфіденційно, або для підтримання авторитету державних органів.

 

Примітка: Головний розробник проектів розпорядчих актів та службової кореспонденції     (керівник   структурного   підрозділу   районної   державної

адміністрації та її апарату) може, виходячи із змісту питання і конкретної ситуації, ініціювати питання щодо присвоєння документам грифу „Для службового користування“ і поза межами цього Переліку (за винятком інформації, яка включена до Зводу відомостей, що становлять державну таємницю України).

 

 Керівник апарату  районної

державної адміністрації                                                             А. П. Врочинська

 

 

 

СХВАЛЕНО   

      

Протокол засідання комісії

районної державної адміністрації

 

20.01.2017 № 1 ДСК

19.01.2017

 

             № 12

 

 

 

Про стан військового обліку

та бронювання і заходи щодо

його поліпшення на 2017 рік

 

 

Відповідно до статей 6, 27, 41 Закону України „Про місцеві державні адміністрації“, статті 14 Закону України „Про оборону України“,                 статті 33 Закону України Про військовий обов’язок і військову службу, статей 17, 18, 25 Закону України Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію, постанов Кабінету Міністрів України від 04.02.2015 № 45 Про затвердження Порядку бронювання військовозобов’язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами, установами і організаціями на період мобілізації та на воєнний час, від 07.12.2016 № 921 Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних“, враховуючи аналіз районного військового комісаріату щодо ведення військового обліку за 2016 рік:

    

1. Затвердити план-графік занять щодо підвищення кваліфікації відповідальних за ведення військового обліку та бронювання в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, установах, організаціях згідно з додатком 1.

2. Затвердити план-графік звіряння облікових даних органів місцевого самоврядування району та районної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій району з обліковими даними районного військового комісаріату згідно з  додатками  2, 3.

3. Затвердити план-графік перевірок стану військового обліку органів місцевого самоврядування району та районної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій району згідно з додатками 4, 5.

4.     Рекомендувати районному військовому комісаріату:

1) провести заняття з особами, призначеними відповідальними за ведення військового обліку і бронювання відповідно до плану-графіку;

 

 

2) провести звіряння облікових даних органів місцевого самоврядування району та районної державної адміністрації з обліковими даними районного військового комісаріату відповідно до плану-графіка;

         3) провести звіряння особових карток працівників форм П-2, П-2ДС з обліковими картками районного військового комісаріату з підприємствами, установами, організаціями незалежно від підпорядкування і форм власності, розташованими на території району, згідно з планом-графіком;

          4) проводити перевірки стану військового обліку органів місцевого самоврядування району та районної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій району, згідно з планами-графіками;

5) щоквартально до 10 числа наступного місяця про підсумки проведеної роботи щодо стану військового обліку та бронювання у 2017 році доповідати на нарадах районної державної адміністрації.

5. Рекомендувати органам місцевого самоврядування, керівникам підприємств, установ, організацій, навчальних закладів району незалежно від підпорядкування та форм власності:

1) посилити контроль за організацією військово-облікової роботи та контроль за усуненням недоліків, виявлених при перевірці представниками районного військового комісаріату;

2) здійснювати прийняття на роботу військовозобов’язаних лише у разі наявності у них військово-облікових документів та відміток районного військового комісаріату  про взяття їх на відповідний облік;

3) у двотижневий термін направляти до районного військового комісаріату відомості про випадки виявлення громадян, які не перебувають на військовому обліку;

4) на вимогу районного військового комісаріату, оповіщати військовозобов’язаних про їх виклик до районного військового комісаріату та сприяти у своєчасному їх прибутті за викликом;

5) щомісячно до 05 числа у разі змін облікових даних військовозобов’язаних, подавати до районного військового комісаріату повідомлення про зміну облікових даних;

6) в семиденний термін повідомляти районний військовий комісаріат про прийняття на роботу (навчання), звільнення з роботи (навчання) військовозобов’язаних;

7) новопризначених осіб, відповідальних за військовий облік і бронювання в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, установах, організаціях району направляти в районний військовий комісаріат для інструктажу в двотижневий термін;

8) до 15 лютого 2017 року привести організацію військового обліку та бронювання військовозобов’язаних у відповідність до вимог чинного законодавства;

 

 

 

9) до 29 грудня 2017 року та в наступних роках подати у трьох примірниках (перший – для відповідального за ведення військового обліку,  другий –  в районний військовий комісаріат, третій – головному спеціалісту з мобілізаційної роботи апарату районної державної адміністрації) звіти про чисельність працюючих військовозобов’язаних, а також тих, які заброньовані згідно з переліками посад і професій, погоджені у районному військовому комісаріаті та списки працюючих військовозобов’язаних.

6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Барабаша Ю. В., головного спеціаліста з мобілізаційної роботи апарату районної державної адміністрації та районний військовий комісаріат.

 

 

 

 

Голова районної    

державної  адміністрації                                                             С. Ф. Бойко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до розпорядження районної державної адміністрації

19.01.2017 №  12

 

ПЛАН-ГРАФІК

 занять щодо підвищення кваліфікації відповідальних за ведення військового обліку та бронювання в  органах місцевого самоврядування, на підприємствах,  установах, організаціях

 

№ з/п

Місяць проведення

Найменування теми

Метод проведення

Хто проводить

1

2

3

        4

5

 

 

1

 

 

Лютий

2017 року

Ведення військового обліку в органах місцевого самоврядування  та на підприємствах, установах, організаціях району; оповіщення в сільській, місцевості в особливий період

Інструкторсько-методичне заняття

Майор

Кучерук О. М.,

майор

Цимбал М. М.

 

 

2

 

Грудень 2017 року

Ведення військового обліку в органах місцевого самоврядування  та на підприємствах, установах, організаціях району; оповіщення в сільській, місцевості в особливий період

Інструкторсько-методичне заняття

Майор

Кучерук О. М.,

майор

Цимбал М. М.

 

 

 

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації                                                               А. П. Врочинська

 

 

Додаток 2

до розпорядження районної державної адміністрації

19.01.2017 №  12

 

 

 

ПЛАН-ГРАФІК

звіряння облікових даних органів місцевого самоврядування району та районної державної адміністрації з обліковими даними  районного військового комісаріату

 

 

з/п

 

Назва установи

Місяць запланованих звірянь

Березень

Квітень

Травень

Червень

Липень

Серпень

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

1

Міська рада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Районна рада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Районна державна адміністрація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Баштечківська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Безпечнівська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Бузівська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Вільшанська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Вороненська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Житницька

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Зеленорізька

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Конельська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

Конельсько-Попівська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

Конельсько-Хутірська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

Королівська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

Кривчунська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

Леміщиська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

Литвинівська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

Марійківська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

Нагірнянська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

Новогребельська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

Олександрівська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

Острожанська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

Охматівська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

Павлівська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

Пугачівська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

Сабадаська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

Скибинська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28

Соколівська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

Сорокотязька

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

Тетерівська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31

Тинівська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32

Тихохутірська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33

Хижнянська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34

Червонокутська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35

Шуляківська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації                                                                А. П. Врочинська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                 Додаток 3

                                                                                 до розпорядження  районної  

                                                                                 державної адміністрації

                                                                                 19.01.2017 №  12

 

 

ПЛАН-ГРАФІК

звіряння облікових даних  підприємств, установ та організацій району  з обліковими даними  районного військового комісаріату

 

з/п

Назва установи

Юридична

адреса

Місяць запланованих звірянь

Березень

Квітень

Травень

Червень

Липень

Серпень

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

1

ТОВ „Сузір’я“

с. Баштечки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

ТОВ „Безпечна“

с. Безпечна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

ПП „Бригада +“

с. Безпечна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

ПСП „Канюківське“

с. Бузівка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

ПСП„Відродження“

 с. Вороне

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

ІП „Агро - Вільд Україна“

м. Жашків,

вул. Давиденка,48

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

ТОВ „Агросервіс“

м. Жашків,

вул. Перемоги, 2а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

ТОВ „Червона Зірка“

с. Конельська Попівка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

ТОВ „Жельнельфа вельє

с. Конельська Попівка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

ПСП „Конельські Хутори“

с. Конельські Хутори

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

ПСП  „Глорія“

с. Кривчунка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

ТОВ „Марійка“

 

с. Марійка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

ТОВ Прогрес

 

с. Нагірна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

ПСП „Олександрівка“

с. Олександрівка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

ТОВ „Єдність“

с. Охматів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

ПСП „Агрофірма  Світанок“

с. Охматів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

ТОВ „Сабадаш –Агро“

с. Сабадаш

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

ПП „Шанс“

с. Скибин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

ПОП „Соколівка“

с. Соколівка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

ПСП „Добробут“

с. Тинівка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

ТОВ „Хижня“

с. Хижня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

ТОВ „Березино“

с. Червоний Кут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

ТОВ  „Тікич – Агро“

с. Шуляки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

ПСП  Аскольд – Агро

м. Жашків,

вул. Перемоги, 10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

ПСП  Аскольд – Агро Техна“

с. Нова Гребля

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

ТОВ „Генезис – Агро“

с. Червоний Кут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

ТОВ „Оберіг – Інвест“

м. Жашків

вул.Світанкова,49

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28

ПП „Олександрія – Агро“

с. Тетерівка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

ТОВ „Ясен-світ“

с. Скибин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

ТОВ „Агроспілка „Прогрес“

с. Тихий Хутір

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31

СТОВ „Тихий  Хутір“

с. Тихий Хутір

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32

СТОВ „Колос“

с. Хижня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33

ФГ „Степ“

м. Жашків

 вул. Садова, 56 А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34

ПАТ „Жашківський маслозавод“

м. Жашків

вул. Маслозаводська,6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35

ПАТ „Жашківський елеватор“

м Жашків

вул.  Вокзальна, 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

36

Жашківська центральна районна лікарня

м. Жашків

вул. Лікарняна, 19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

37

Відділ освіти районної державної адміністрації

м. Жашків

вул. Соборна, 56

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

38

Відділ культури районної державної адміністрації

м. Жашків

вул. Соборна, 49

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

39

ПАТ „Жашківське АТП 17141“

м. Жашків

вул. Перемоги, 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40

Жашківське ВУЖКГ

м. Жашків

вул. Соборна, 50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

41

ДНЗ Жашківський АПТЛ № 38

м. Жашків

вул. Перемоги, 38

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

42

Жашківське підприємство теплових мереж

м. Жашків

вул. Миру, 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43

Жашквське УЕГГ

м Жашків вул. Соборна,55

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44

Жашківський район електричних мереж

м. Жашків

вул. Лікарняна,34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45

СТОВ а. ф. Злагода“

м. Жашків

вул.Світанкова,49

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46

ТОВ „Постачсервіс“

м. Жашків

вул. Макаренка, 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47

Комунальний заклад  Жашківської районної ради „Центр ПМСД Жашківського району"

м. Жашків

вул. Лікарняна, 19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації                                                             А. П. Врочинська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

до розпорядження районної державної адміністрації

19.01.2017 № 12

 

 

ПЛАН-ГРАФІК

 

перевірок стану військового обліку органів місцевого самоврядування

та районної державної адміністрації Жашківського району

на 2017 рік

 

з/п

 

Назва установи

місяці запланованих звірянь

Березень

Квітень

Травень

Червень

Липень

Серпень

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

1

Міська рада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Районна рада